maanantai 13. helmikuuta 2012

Sain VUODEN MUTSI haasteen Ilon vuosi blogista

Kiitos :)  Vuoden mutsi on haastanut kaikki äitibloggajat alla olevilla kysymyksillä.

1. Tunnen itseni Vuoden Mutsiksi kun
arki on tavallista ja "tylsääkin", sitä aitoa arkea. Eli aika usein :D Olen hyvin omistautunut lapsilleni ja se palkitsee.

2. Lapsiperhe-elämässä haasteellisinta on se, että saan kaikki asiat rullaamaan, en unohda allekirjoittaa joitain koulun lappusia ja pystyn pitämään ne tallessa. Olen toivoton niiden lukemattomien lippusten ja lappusten kanssa joita kouluista tulee!

3. Suurin lapseltani saama kohteliaisuus on se, kun hän tai oikeastaan vaan pienet, eli 6v ja 3v sanovat minun olevan maailman paras ja maailman rakkain äiti, siinä sydän sulaa kerta toisensa jälkeen. Teinit eivät enää kohteliaisuuksia niin jakele, saattavat sanoa jostain vaatteestani, että hyvännäköinen tms. Suurin kohteliaisuus heiltä on se, kun haluavat minut toisinaan mukaanssa shoppailemaan :)

4. Kello 12 yöllä olen yleensä juuri mennyt nukkumaan. Olen kamalan huono menemään ajoissa nukkumaan, vaikka joka aamu vannon itselleni meneväni seuraavan kerran aikaisemmin. Aina se kuitenkin venyy koska ilta on se aika, kun saa olla ihan rauhassa sohvalla telkkaria katsellen ja käsitöitä tehden.

5. Kello 8 aamulla olen yleensä kotona. Mieheni vie esikoululaisemme klo kahdeksaksi esikouluun ja olen yleensä siihen aikaan kahdestaan tyttären kanssa ja katselemme kainalokkain lastenohjelmia.

6. Haluaisin sanoa lapsen/lasten isälle, että lapseni eivät olisi voineet saada parempaa ja omistautuneempaa isää kuin hän on!

7. Haluaisin sanoa omalle äidilleni, että hän on paras äiti minulle ja minusta on ihanaa miten olemme tulleet vaan läheisimmiksi toisillemme, miten voin puhua hänelle kaikki asiat ja miten kiitollinen olen, kun hän muutti Suomeen asumaan ja näemme usein.

8. Viimeksi kiroilin, kun kiroilen tosi tosi vähän enkä edes muista milloin viimeksi olen kiroillut. Suuttuneena päästän muutaman kirosanan, mutta ne ovat aika laimeita, perhana, samperi, eli aika lällyä :D
 
9. En ole koskaan osannut piirtää niin hyvin kuin haluaisin, laittaa lamppuja kattoon, huolehtia kaiken maailman papereista ja listaahan voisi jatkaa vaikka kuinka! :D
 
10. Parasta, mitä housut jalassa ja ilman lapsia voi tehdä, on olla rakkaan kanssa lähekkäin hyvää musiikkia kuunnellen, on se sitten keikalla tai kotisohvalla, syödä hyvää ruokaa hyvää leffaa katsellen.
 
 


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti