maanantai 23. huhtikuuta 2012

Iiiiiihanaa!

Mä olen nyt niiiin innoissani, että on pakko jakaa tämä innostus kanssanne ennen kuin halkean!

Olen karpannut 13pv ja lenkkeillyt viikon ja voi miten loistavan hyvä olo onkaan! Miksen ole tehnyt tätä elämäntapa muutosta aiemmin vaan mättänyt karkkia kupuuni.
Olen kasvissyöjä ja sovellan siis kaikkia ohjeita ja ruokakaupassa menee paaaljon aikaa, kun luen kaikki tuoteselosteet hyvin tarkkaan, mutta se on oikeastaan aika kivaa, antoisaa :)

Olin äsken Eemelin kanssa kahdestaan kaupassa ja oli kivaa olla ihan kahden vaikkakin vaan ruokakaupassa. Hyppelimme ja hassuttelimme ja Eemelillä oli nyt ekaa kertaa tänä keväänä Converset jalassa :)




Huomenna Eemelin esikoulu onkin kiinni koulutuspäivän vuoksi ja taidamme lähteä retkelle jonnekin :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti