tiistai 5. maaliskuuta 2013

Uudet tatuoinnit

Viikonloppuna olin tatuoitavana, sain kaksi uutta ja tykkään kovasti!

Kämmenselkä tatuointia jännitin tosi paljon! Olin kuullut etukäteen muutamalta, että se on tosi kipeä paikka ja saanut vinkiksi laittaa emlaa.
Hmmm...itselläni on periaate tatuointien oton suhteen, että jos ei sitä kipua kestä niin sitten ei pidä ottaakaan, se vaan niin kuuluu oleellisena osana koko hommaan. Ja siis hei, tää on vaan mun juttu, että en käytä emloja, jos joku toinen haluaa niin :)

Kohta ei ollut itselleni yhtään sen kipeämpi kuin joku muukaan, eli ihan turhaan jännitin. Itselleni kipeimpiä kohtia ovat käsivarren sisäsyrjät, niissä kun iho on niin ohutta. Mutta sekin on yksilöllistä, toisille juuri ne luukohdat ovat kipeimpiä.

Kämmenselkä tatuointia olen miettinyt ja haaveillut  siitä jo jonkin aikaa. Pari kertaa olen hannannut, ihan vaan siksi, että mietin mitä MUUT sanovat/ajattelevat. Mitä minusta ajatellaan.
Eli oikeastaan aika hölmöä ja tiedostan sen olevan oma kasvunpaikkani, etten niin paljoa miettisi mitä muut ajattelevat ja jättäisi jotain tekemättä sen takia.
Itse kuitenkin tiedän (ja perheeni ja ystäväni) millainen ja mikä olen ja se on se pääasia <3

Naisen Iholla-32 tarinaa tatuoinneista kirjassa, (jossa siis olen mukana yhtenä naisista) eräs nainen sanoo kokeneensa naisten joutuvan selittelemään tatuointejaan miehiä enemmän. Se on totta. Miehille tatuoinnit ovat hyväksytympiä. Oma mieheni ei ole tietääkseni kertaakaan joutunut selittelemään miksi hänellä on tauointeja eikä ole joutunut tuntemattomien ihmisten arvostelun kohteeksi.
Miksi tatuoinnit ovat miehille hyväksytympiä? Ja miksi naisella on hyväksytympää olla pari pikkuista kuvaa kuin paljon?

Omasta mielestäni tatuoinnit ovat upeita (en kai niitä muuten ottaisi), mutta eivät itselleni niin vakava juttu :)

Kesä tulee ja vaatteet vähenevät ja niiden vaatteiden alta paljastuu hyvinkin tatuoituja ihmisiä :)

 
 
 


 
 
 


4 kommenttia:

  1. Oletko ajatellut ottaa toiseen kämmenselkään tatuoinnin? T.6:n isä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvaa? Hauskaa että on:)

      Poista
    2. Postauksessa rapistunut minä ja itseni remppa vilahtaa toinen kämmen :)
      Laitan kuvan käsistä joku kerta :)

      Poista