perjantai 22. maaliskuuta 2013

Ajatuksia pitkin viikkoa

Tällä viikolla olen tapetoinut jämätapeteilla lastenhuoneen lipastoa, syönyt kahtena päivänä herkkuruokaani, eli maailman parasta linssi-tomaattikeittoa,
ihastellut tytärtäni, joka höpisee hassuja eri kielellä (kuulemma norjaa ja siltä se kyllä kuulostaakin!), esiintyy ja touhuttaa jatkuvasti, on kiltti ja samalla topakka, päättäväinen ja vahvan oman tahdon omaava neljä vuotias. Aivan valloittava persoona <3

Ollaan myös käyty kirjastossa ja lainattu Star Wars pleikkaripeli, jonka Eemeli sieltä itse löysi ja sai luvan lainata ja voi mua, en vaan kestä noita pleikkaripelejä, en sitten yhtään ja koitan sietää. Eemeli pelaa tosi, tosi vähän mutta sekin aika kun pelaa on kovin ... miten sen sanoisin... koko poika muuttuu siksi aikaa kärsimättömäksi ja kiireiseksi ja kumpaakaan noista ei oikeasti ole.
Olen tyytyväinen siihen, että meillä pelataan niin vähän, kerran viikossa puoli tuntia, mutta sekin on jo sellaista, että huh! :D :D

Olen myös ihastunut tapettiin ja mietin kovasti mihin tuota ihanuutta haluaisin. Tai oikeastaan se ei kai mahdu mihinkään, mutta ihastelen vaan. Olkkariin pitäisi kahdelle vaalealle seinälle jotain keksiä, mutta tuo tapetti on ehkä olkkariin liikaa ja eteenkin vihreän minikukan kaveriksi.

Olen myös oppinut tuntemaan itseäni taas paremmin, tiedostamaan taas paremmin mitä haluan ja mitä en halua.
Tämä alkanut vuosi on tuonut mukanaan paljon uutta ja ihmeellistäkin, kiinnostavaa. Olen saanut elämääni ihmisiä joista pidän ja jotka tuovat mulle energiaa ja karsinut ne eneriaa vievät ainaiset valittajat.
Torstaina havahduin siihen, että olen onnellinen, hitsi miten onnellinen olenkin! Tulin illalla kotiin ja mies odotti ruuan ja halauksen kanssa, lapset olivat nukkumassa.
Rahaa ei ole niin paljon kuin haluaisin (toisaalta mihin sitä oikeastaan tarvitsisi, kun on katto pään päällä, vaatteet yllä ja ruokaa masussa), on kärhämöitä toisinaan lasten ja puolison kanssa, mikään vaate ei näytä hyvältä, hiukset ovat liian pörröiset...jne. Noi kaikki on oikeastaan pikku juttuja ja niin normaaleita.
Kyllä, olen hitsin onnellinen ja se on huippu tunne!!











 
Oikein ihanaa viikonloppua teille <3

8 kommenttia:

  1. No ompas ihanaa tapettia! Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on ja sitä on vielä muitakin ihania värejä :)

      Poista
  2. Tuo lipasti on aivan mahtava!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vanha, vanha Ikean lipasto jonka oon monta kertaa meinannut viskata pois, mutta joka kerta lapset vastustavat ja hyvä niin :)

      Poista
  3. Tulin käymään vastavierailulla ja vitsi, miten kiva blogi täältä löytyikään! Jään innolla seuraamaan juttujasi.

    VastaaPoista
  4. Minäkin edellisen perässä tänne eksyin, ihmeelliset ovat nämä blogilandian polut :). Mutta ihanalta näyttää menonne, saat lukijan musta!

    VastaaPoista