sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Äitienpäivä


Onnellista ja siunattua äitienpäivää kaikille äideille!

Oma matkani äidiksi alkoi ollessani aika nuori, kirjoitin ylioppilaaksi  pieni vauva vatsassani. Ihana poika teki minusta äidin ja olin pikkuisestani ikionnellinen.
Sitten sain vielä neljä lasta lisää! Mikä suuri onni ja lahja nämä kaikki viisi ovatkaan.
Miten juuri he kaikista elämässäsi olevista ihmisistä ovat kasvattaneet minua, kiitos siitä lapseni, suurimmat aarteeni, ylpeyden aiheeni.

En osaa kuvitella elämääni vain yhden lapsen kanssa, en edes kahden. Tämä lukumäärä on juuri se oikea minulle, juuri näin sen pitää olla.

Nuorena en haaveillut lapsista, en tosiaan. Lapset olivat ärsyttäviä.
 Yks kaks ollessani jotain 18v aloin katselemaan vauvoja lempeämmin, itku ei kuulostanutkaan enää ärsyttävältä. Aloin yllättäen ajattelemaan, että oma vauva olisikin kiva. (Eipä sitä tuon ikäisenä sen syvällisemmin ajatellut :D)

Tiedän olevani todella onnekas ja todellakin siunattu. Minulla on viisi tervettä lasta. Voitte uskoa miten kiitollinen olen.

Tietenkään ei ole aina helppoa, ei ole ollut, eikä tule olemaankaan. Meillä on pikkulapsi, koululainen, kaksi teiniä ja yksi aikuinen, monenlaista mahtuu päivään, monenlaisia tunteita, monenlaisia asioita mistä jutella, monenlaisia murheita, monenlaisia iloja.

Olen ollut äiti kohta 21 vuotta.
Olen nukkunut huonosti 21 vuotta. Ihan totta olen. Vain yksi lapsista on ollut hyvä nukkuja. Edelleen meillä pienin nukkuu niin ja näin, toisinaan olen vieläkin tavattoman väsynyt.

Olen ollut äiti koko aikuisikäni. En tiedä muunlaisesta elämästä muuta kuin sen ettei se ole minua varten, tämä on. Tämä on onneni. Nämä lapset ovat suuri rakkauteni, juuri tämä perhe.

Kiitos lapseni, kaikki te viisi, että saan olla teidän äitinne. Rakastan teitä suunnattomasti! <3



Lopuksi vielä uusin tatuointini, ei vielä ihan parantunut. Omalle äidilleni, mammalleni <3
Jos satut mamma lukemaan tätä niin rakastan sua paljon, paljon. Meillä ei ole aina ollut helppoa, mutta kenelläpä olisi.
 Niin monesta olen sinulle kiitollinen, tiedät mistä asioista.

Nyt aikuisena olen kiitollinen meidän ystävyydestämme, siitä, että olet olemassa, siitä, että voin aina turvata sinuun, siitä, että jos kaikki pännii voin soittaa sinulle ja voimme jutella vaikka tunnin puhelimessa.
Olet korvaamaton <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti